Proč mít internetový obchod na facebooku?

Facebook je fenomén dnešní doby. Dnes už skoro každý slyšel o facebooku, dokonce i starší generace, která se v internetovém světě moc neorientuje. Facebook je sociální síť, ve které s přáteli sdílíme informace, dojmy, fotografie, videa a další. Na facebooku je možné také sdílet odkazy a prezentovat určité internetové stránky. A toho je třeba využít. Proč tedy nemít váš internetový obchod na facebooku?

Facebookem se tak budou přirozeně šířit informace o Vás, Vašich produktech, Vašem e-shopu a to zcela bez toho, aniž byste museli investovat do takové reklamy mnoho finančních prostředků. Reklama o vašem internetovém obchodě bude jen ku prospěchu. Facebook je totiž skvělý marketingový kanál, skrze který se šíří informace velmi rychle. Navíc budete moci, jak se svými zákazníky, tak těmi potenciálními komunikovat ihned prostřednictvím chatu, či zpráv na facebooku. Zákazníci si budou cenit toho, že s nimi udržujete dobré vztahy, což je pro obchod poměrně důležitou strategií pro další vývoj podnikání. Také zde budeme moci podávat informace o aktuální nabídce ve vašem shopu a nabízet tak své produkty účinným způsobem se zpětnou vazbou.

Samotnému firemnímu profilu na facebooku předchází tvorba webových stránek. Jestliže si tedy zakládáte e-shop, důležitý je také webdesign. Shop by měl být pro zákazníky co nejvíce přívětivý a navádět k jediné akci a to ke koupi. Proto by veškeré prvky měly být promyšlené tak, aby se zákazníkům dobře nakupovalo a vraceli se. Tvorbu e-shopu byste tedy měli svěřit odborníkům. Spojení kvalitně vytvořeného e-shopu a facebooku je nejlepší možnou cestou, jak zvýšit vaše zisky. Na facebooku nabídnete zboží miliónům lidí a ti se budou na vašem e-shopu jednak dobře orientovat a dovrší svou návštěvu objednávkou.

Sdílet článek



Comments are closed.