Přemýšleli jste někdy, jak se posunout ve vyhledávačích Google a Seznam výše a nejste spokojeni s vaším aktuálním umístěním na vybraná klíčová slova? Vyzkoušejte registraci do katalogů, která vám určitě může hodně pomoci. V dnešní době jsou registrace do katalogů jedním z prvních kroků po vytvoření nové internetové stránky, protože poskytují levný a jednoduchý způsob, jak získat zajímavé zpětné odkazy, které ocení především vyhledávače. Mnoho lidí, kteří vyhledávače nepovažují za důležitý zdroj zpětných odkazů, si neuvědomují, že registrací do katalogů lze získat snadno tématické zpětné odkazy. Tématické zpětné odkazy jsou hlavním pilířem off-page SEO (optimalizace mimo vaši stránku) a vyhledávače vám je náležitě ocení. Jedná se o jednu z forem budování zpětných odkazů
Katalogů na českém internetu existují stovky, možná i tisíce. Není tak složité najít si katalogy, protože na internetu koluje několik kvalitních seznamů katalogů. Na čem by si měl dát člověk záležet při vkládání webu do katalogu? V nadpisu přidávané stránky by nemělo chybět klíčové slovo, na které se snažíte stránku optimalizovat. Popis stránky (description) by zase měl obsahovat klíčová slova a zároveň stručně popisovat obsah vašeho webu. Mezi klíčová slova v katalozích vyberte ta, která uznáte za vhodné. Dalšími kolonkami bude jistě email, adresa webu nebo váš názor na katalog. Některé katalogy nabízejí zvýhodnění a zvýraznění vašeho odkazu. Pochopitelně to nebude zadarmo, buď vás to bude stát nějakou tu korunu, nebo si na webovou stránku budete muset umístit odkaz na daný katalog. Z pohledu SEO (optimalizace pro vyhledávače) jsou registrace do katalogů určitě přínosným bodem a každému webu může registrace pomoci. Získávejte tak nové čtenáře, zákazníky a tematické zpětné odkazy. Dále nabízíme registraci do zahraničních katalogů. Do nabídky patří například registrace do španělských katalogů.