Objevili jsme tajemství, které stojí za úspěchem oblečení Lacoste!

Značku Lacoste založili René Lacoste a André Gillier v roce 1933. Od té doby si získala celosvětovou popularitu, přičemž je vždy spolehlivě vnímána jako prémiová značka určená náročným zákazníkům. Mezi dlouhodobě nejprodávanější produkty společnosti patří skvěle padnoucí tenisová trička s límečkem. Charakteristická jsou decentním logem krokodýla, vyšitým vlevo na hrudníku, které slouží jako symbol nenucené elegance. Lacoste – to ovšem nejsou jen moderní trička, ale i nápadité svetry, kalhoty, šortky, blejzry a boty.

Především posledně jmenované boty Lacoste pak patří mezi významnou část firemní produkce, která si v poslední době získává stále více věrných odběratelů. Boty značky Lacoste totiž do regálů obchodů přináší doposud neviděné desénové variace, které snadno vynikají mezi šedí výrobkových řad konkurenčních výrobců.

Veškeré oblečení Lacoste si v sobě nese odkaz zakladatelů firmy, který se projevuje vysokou kvalitou použitého textilu, výšivek a potisků. Právě důraz na špičkové provedení je pak jedním ze základních stavebních kamenů strategie společnosti, která jí již po několik desetiletí zajišťuje stále rostoucí popularitu na prakticky všech světových trzích. Důkazem je fakt, že v roce 2005 se prodalo téměř 50 milionů výrobků Lacoste.

Hned o rok později se však tragickou událostí pro značku stalo úmrtí syna jednoho ze spoluzakladatelů značky – pana Bernarda Lacoste. Ve vedení společnosti však od té doby pokračuje jeho bratr a blízký spolupracovník Michel Lacoste, který není o nic méně úspěšný, než jeho předchůdci. Jedním z Michelových populárních kroků bylo v roce 2007 otevření exkluzivního internetového obchodu pro americký trh, který zákazníkům umožňuje vybírat si ze širší nabídky oblečení Lacoste, než jaká je běžně v kamenných obchodech dostupná.

Sdílet článek



Comments are closed.