Potřebujete urychleně dostat firmu mezi lidi? Chcete zvítězit v konkurenčním boji? Pravděpodobně sázíte hlavně na on-line reklamu, což je pochopitelné. On-line reklama se zdá být efektivnější a účinnější, je jí navíc všude tolik. Je však škoda, že se kvůli on-line podobám reklamy zapomíná na klasické off-line propagace, jako je třeba reklamní textil. Dříve byla reklamní trička to, do čeho jsme investovali prakticky ihned, ale nyní to není tak velký hit jak dřív. Otázkou je, co se stalo. Vždyť reklamní trička jsou stále skvělým způsobem, jak dostat firmu mezi lidi.
Je pravdou, že reklamní trička a obecně reklamní textil byl zastíněn zmiňovanou on-line reklamou. Jak ale bylo zmíněno, je to velká škoda, protože stále je to jeden z nejlepších způsobů, jak dostat firmu do povědomí lidí. Sázet se však nyní musí především na designovou stránku věci – dnes už není zájem o volná trička jedné velikosti, která se po prvním vyprání už nedala používat.
Na designové stránce záleží
Jak již bylo nastíněno, designová stránka reklamních triček je dnes rozhodující. Pokud je na tričku vtipný a líbivý nápis, člověk bude tričko nosit nezávisle na tom, že se jedná o reklamní produkt. Logo pak můžete natisknout třeba k lemu trička nebo naopak těsně ke krku vzadu.
Pokud je motto společnosti samo velice chytlavé a působivé, může to být to hlavní, co člověk zaregistruje na tričku. Důraz klaďte však především na barevnost – volte moderní barvy, nikoli příliš vyzývavé a kontrastní barvy. Chcete, aby se trička pravidelně nosila a byla praktická, nikoli aby upoutala jednou a víckrát ne, protože si je člověk podruhé na sebe neoblékne.
Trička zapůsobí v davu
Je třeba si uvědomit, že reklamní trička jsou praktickým textilem, který lidé zaregistrují. Vždyť si vezměte jeden fakt – lidé neustále přichází do kontaktu s jinými lidmi. Setkávají se s nimi v obchodě, také u kadeřníka nebo v práci. Setkávají se na ulici nebo v městské hromadné dopravě. A i když si to někdy nechcete připustit nebo i když vám to někdy tak nepřijde, lidé vás hodnotí a sledují, co zrovna máte na sobě. Využijte proto této vlastnosti a zaujměte reklamním tričkem, které bude splňovat požadavky pro současné módní trendy.