Kvalitní vztahy jsou základem úspěšného podniku. Pokud se vám podaří udržovat kvalitní obchodní vztahy s partnery, můžete mít zajištěné zakázky i v budoucnu čili zajištěné jisté příjmy do firemní kasy. V případě, že jste nyní nově navázali nové obchodní vztahy, nabízí se otázka, jak je tedy udržovat. Jak to udělat, aby byly skutečně kvalitní a příznivé. Pomoct mohou nejen reklamní předměty.
Reklamní předměty pro zapamatování
Obchodní partneři jsou bezesporu lidé, se kterými nebudete v kontaktu denně (i když někdy ano). Abyste se jim však neztratili z povědomí, vyplatí se poslat jim nějaké reklamní předměty, díky kterým se jim dostanete pod kůži. Nemusí se nutně jednat jenom o propisky s vaším logem, i když jsou nedostatkovým zbožím.
V současné době mohou být reklamní předměty různých podob. I ti, kteří byli výhradně proti, protože si myslí, že se to už nenosí, budou jistě mile překvapení. Logo je možné potisknout na podložky pod myš, také na USB disky a další věci.
Přání k výročí nebo k různým událostem v roce
Někdy však nemusíte posílat reklamní předměty, ale stačí jen jedno – nezapomenout na ně s přáním při významných událostech v roce. Například přání k Novému roku nebo na Vánoce je něco, bez čeho by kvalitní obchodní vztahy nefungovaly. Člověk si říká, že je to drobnost, ale ve výsledku se jedná o něco, co utužuje pouto.
Co obchodní partner také ocení, tak je přání k výročí vaší spolupráce. Zejména pokud společně slavíte už nějaké jubileum, bude jistě mile překvapen, že si pamatujete společné začátky.
Pozvánky na večírky
Pokud jste velkou společností a pokud pořádáte už nějaké konkrétní večírky (například vánoční nebo jiné), hodí se pozvat své dlouhodobé obchodní partnery alespoň na drink nebo večeři. Opět tím dojde k utužení vašich vztahů a vryjete se více do povědomí. A to přece chcete, nebo?