I když si to nejspíše neuvědomujete, každou vámi navštívenou stránku na internetu má někdo na starosti. Každá taková webová stránka dokáže vydělávat, pokud je navštěvovaná a čtená. Jenže aby taková stránka byla navštěvována, musí být umístěna vysoko ve vyhledávání. O to se ostatně postarají SEO konzultanti, jejichž je to práce. A právě pro ně máme několik SEO tipů pro letošní rok.
I v tomto roce stejně jako v uplynulém roce se mohou hodit SEO konzultantům a dalším podobným specialistům tipy, které jim pomohou zvládnout svůj obor lépe. Přinášíme tipy, díky kterým SEO konzultanti budou před ostatními o krok napřed.
Využijte chatbotů
Na co byste se měli zaměřit, jsou takzvaní chatboti. Letošní rok se ostatně ponese ve znamení chatbotů. Měli bychom se letos dočkat opravdu propracovaných chatbotů, s nimiž budeme moct chatovat. Doposud zatím bylo možné jen využívat předvolené odpovědi, tudíž jsme měli pocit, že chatboti jsou spíše takové “přihlouplé automaty”.
Automatizovaný marketing
Během letošního roku bychom se také mohli dočkat zmechanizování marketingových úkolů. Díky mechanickým marketingovým úkolům budeme moci delegovat chytrý software – umělou inteligenci, která bude moct vyprofilovat typické zákazníky, bude moct doručovat zboží, optimalizovat layout stránky díky A/B testům a bude umět také mnoho, mnoho dalšího.
Mobilní verze je samozřejmostí
Na mobilní verzi jsme se měli zaměřit už vloni, ale málokterý SEO konzultant to stihnul. Letos to bez mobilní verze nepůjde, při hodnocení webu bude mobilní verze prioritou, která vám zajistí dobré místo ve vyhledávání. Pokud jste tedy zatím nestihli vytvořit poutavou, obsahově kvalitní mobilní verzi webu, měli byste na to zaměřit přednostně.
Při zřizování mobilní verze se zaměřte na to, aby se jednalo o uživatelský zážitek.